Son Eklenenler

07 Kasım 2007

Ege Mavisi Blogger Gezisinde

Son bir saattir girdiğim bloglar, okuduğum yazılar, incelediğim yorumlar, yardım, durum gibi resmi Blogger sayfaları sayesinde öğrendiklerim:

Blogger uçsuz bucaksız bir mecra. İçinde yok yok. O kadar çok tema ya da nasıl deniyor, şablon seçeneği veriyor ki, blog sayfalarına erişimde kullandığımız adresler olmasa hepsini bir tasarımcının elinden çıkmış siteler sanacağım. Birbiriyle aynı temayı kullanan iki bloga rastlamadım. (Blogger şanslı günündeydi!) Bir yandan bloglar arası gezerken bir yandan da Wordpress(WP)'ten neden ayrıldığımı düşündüm. Tamam WP birçok özelliği standart olarak kullanıcılara en basit tema geliştirme şansı vermiyordu. Zaten temelde WP'ten Blogger tarafına geçişimin sebebi WP'ye uygulanan sansürdü.

Yardım sayfaları genelde İngilizce. Bu konuda HTML kodlarını öğrenene kadar zorluk yaşayabilirim. Sade ve kullanışlı bloglar hazırlamak için ideal bir çözüm olarak Blogger tarafımdan sevildi. Hala beceremediğim birşey var: Sayfadan verdiğim bağlantıların yeni bir pencerede açılmasını sağlamak. Bunu da yapabilirsem büyük eksikliklerden (kendi adıma) birini gidermiş olacağım.

Bilgisayarımın şarjı bitmeden bu gezinti notlarına nokta koyayım en iyisi.

2 yorum:

nermin dedi ki...

bloğunun başlığı na bayıldım.çok iyi seçim.günümüz için ütopik olsa da,
ne güzel bir dilekte bulunmuş A.Breton.

nergis

egemavisi dedi ki...

Teşekkür ederim. Hoşgeldiniz.

Yorum Gönder