Son Eklenenler

30 Aralık 2007

Sabır Taşı Çatlamadan

Bu aralar yazmaya pek hevesim yok gibi. Ne hakkında yazacağıma yoğunlaşamıyorum sinirden/sıkıntıdan. Sıkıntımın sebebi mi ne? Hemen açıklayayım.
Yüksek Lisans öğrencisi adayı olarak evrak, devlet dairesi, fotokopi, vb. şeylerle uğraşmak sıkıntı sebebim. Daha da özel olarak, postadan bir türlü gelmeyen belgeler. Daha önce de belirtmiştim. O zaman sınav giriş belgem gelmek bilmemişti. Neyse, onu hallettik. Şimdi de sınav sonuç belgem gelmiyor ısrarla.
PTT konu hakkında bilgi sahibi değil. Postacı zaten sokağa uğramıyor. ÖSYM telefonlara yanıt vermiyor. Delirmenin eşiğinde yaşamımı sürdürüyorum anlayacağınız.
Murphy söylemiş zamanında: "Bir şeyin birkaç şekilde ters gitme olasılığı varsa, hep en kötü sonuç doğuracak şekilde ters gidecektir."
Ben bu aralar çok karamsarım galiba.
Neden mi bu kanıya vardım. Son iki saattir dinlediğim şarkıdan: Radiohead - Paranoid Android.



Marvin the Paranoid Android (Otostopçunun Galaksi Rehberi - Douglas Adams)

Fotoğraf burada(ydı).

Güncelleme: Şimdi eski yazılarıma göz gezdirirken farkettim. Burada demişim de 'Yeni maceramız sonuç belgesinin gelme süreci.' diye. Ne var bende anlamadım ki. Postaneye kötü bir laf da etmedim. Unutmadan amcam da postacıydı. Emekli oldu. Bu da garip geliyor düşününce.

2 yorum:

Nurum dedi ki...

sende mi bendensin,ooof ooof,ne zor bi aralık bu yahu... :( canım inşalah çabucak gelir beklediğin belge...sen sakin ol.neymiş herşey olacağına varırmış ben pek inanırım :) ne yaparsam yapayım ,ağlasam da ölsem de sonuç aynı oluyo çünkü... :) bu arada sobemi unutmadım,kafamı toparlar toparlamaz yazıcam söz... :)

egemavisi dedi ki...

Sevgili Nurum,
Çabuk gelir umarım da zamana engel olamıyor ki insan. Başvuru tarihlerini kaçırmamam gerek. Olacağına vardıracağız artık. :)
Sobe konusuna gelince; rahat hissettiğin anda yazarsın. Onun belli bir zamanı yok. :))

Yorum Gönder