Son Eklenenler

23 Aralık 2007

Sobenlendik Efendim

Sevgili Abi, sol kanattan pas atmış, blogunuz hayatınızdaki yeri ve önemi konusunda, iyi orta gol getirir kabilinden vuruşumuzu yapalım:

1- Blog yazmaya ilk defa nasıl başladım?
Pas atılanlar( Abi, Hep, Gamze, bir de ben) içinde en yeni olan benim sanırım. Blog yazmaya, 2007 Nisan itibariyle başladım. O zaman Wordpress açıktı. Şimdi İsveç'te olan bir arkadaşımın, sen bu işlere meraklısındır demesiyle perde açıldı. Doğum günümde blog sayfama girmek isterken ekrana yansıyan o herkesin bir şekilde bildiği mahkeme kararıyla(*) Blogger'a taşındım efendim.

2- Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?
Şöyle alengirli! bir cevap vereyim hemen; yazılarımın konularını içimden geldiği çizgide olmasına dikkat ediyorum. Tabi daha pişeceğim. Malum, yeniyim. Zaten profilimdeki ilgi alanları kısmında da 'hayat' yazıyor. Bu ifade çoğu şeyi açıklıyor sanırım.

3- Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?
Artık hayatımın bir parçası oldu blog yazmak/okumak. Ne bir işim ne de bir öğrenci kimliğim şu an için bulunmadığından bilgisayar başından kalkmıyorum denilebilir. Buna feragat denilebilir mi bilmem. Öğrenim hayatına geri döndüğümde dengeyi sağlamak epey zor olacak gibi.

4- Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
Artan bekleyişi üzerimde hissedebiliyorum. Fakat severek yapılan bir görev gibi oldu bu yazma işi. İşini yaparken eğlenmek denilebilir. Çok mutlu oluyorum yazınca/okuyunca/tartışınca.

5- Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim?
Elimden geldiğince uzun süreli olamsına çabalayacağım. Yazma aralıkları yerine göre artabilir/azalabilir. Blog olmasa da aklıma gelenleri karaladığım cebimdeki ufak not defterim mutlaka gün yüzüne çıkacak. Yeri gelmişken söyleyeyim, yeni bir ajandaya ve bir not defterine ihtiyacım var.

Direkten dönen topa müdahale etmesini istediklerim: Sevgili doktorumuz Ssbb, sayın Aylak Abaküs ve de sayın Nur Hanım.

0 yorum:

Yorum Gönder