Son Eklenenler

10 Nisan 2008

Wordpress Açıldı, Google Groups Kapandı!?

Sevinsek mi üzülsek mi bilemedim. Yazının sonuna kadar bunu düşüneceğim.
Herşey kardeşimin Wordpress(WP) açıldı mı diye sormasıyla başladı az önce. Hemen bir arama yaptım ve Wolkanca'nın bu konuda bir yazı yazdığını farkettim. Hatta başka bir yazı/soruyu da wordpress-tr forumundan sormuş kendisi. OpenDNS kullandığım için kardeşimin bilgisayarından aşağıdaki ekran görüntülerini aldım.



Fakat akabinde önce sözlükte sonra da PC Labs'ta "Google Groups'a erişimin engellendiğini" gördüm.



Şimdi ne oldu biri bana açıklasın? Olanları artık idrak edemez haldeyim. Yazık, çok yazık!

2 yorum:

ABİ dedi ki...

google groups'a giremiyorsan bi haber ver bana..

egemavisi dedi ki...

Teşekkür ederim Abi. Girebiliyorum. DNS sağolsun. Alıştık artık. :)

Yorum Gönder