Son Eklenenler

27 Mayıs 2008

Perşembe gününden beri hastayım. Son iki gündür daha iyiyim. Ama ilk iki gün feciydi. Hayır, bir insan bahar/yaz günü nasıl hasta olur, böyle salya sümük yatağa düşer anlayabilmiş değilim. Dahası bunu benim nasıl başarabildiğim konusunu da çok merak ediyorum. Başarımı takdir mi edeyim, kınayayım mı şaştım kaldım! .)
Şimdi daha iyiyim, bu yazıyı yazabiliyorum en azından. Şimdi hazır gündemde anayasa tartışmaları varken, hem de hasta yatarken kaybettiğim zamanı telafi etmek için ben ders çalışmaya gideyim.
Görüşmek üzere,
Sevgiler.

16 yorum:

7.oda dedi ki...

geçmiş olsunnnn

egemavisi dedi ki...

Teşekkür ederim. Aman, ben oldum siz kendinize dikkat edin.

Goddess Artemis dedi ki...

Geçmiş olsun!

egemavisi dedi ki...

Sağolun.

ABİ dedi ki...

geçmiş olsun Hemşehrim..

egemavisi dedi ki...

Sağol Abi. Aman havalara dikkat. Beni bu havalar mahvetti. .)

Yemek, Ogun, Beslenme? dedi ki...

Aaa cok gecmis olsun..
Umarim daha iyisinizdir..

egemavisi dedi ki...

Teşekkür ederim Bildirgeç. Şimdi daha iyiyim. Hatta geçti bile diyebilirim. Ama bu zamansız hastalık sebebiyle sıcaklarda daha temkinli davranıyorum. .)

g. dedi ki...

geçmiş olsun öncelikle:)
aynı dertten ben de muzdaribim orası ayrı konu tabi..yaz vakti burnum tıkanır vs. zor işler bunlar...
iyi çalışmalar sevgiyle kal...

egemavisi dedi ki...

Sağol Gamze,
Gerçekten zor işler. Haklısın.
Bir de aklıma geldin. Senin yazılarını göremiyorum. Acaba yanlış yere mi bakıyorum yoksa yazmaya başlamadın mı?
Görüşmek üzere,
Sevgiyle.

Vladimir dedi ki...

Geçmiş olsun sevgili ege mavisi

buraları epeydir ihmal ettim biliyorum, sayfana gelince gördüm. umarım şimdi daha iyisindir.

egemavisi dedi ki...

Sağol Vladimir. Şimdi daha iyiyim, evet.
İhmal konusuna gelince. Eminim bir sürü yazı biriktirmişsindir. Sabırsızlıkla bekliyorum. .)
Sevgiler.

hep dedi ki...

:) E hadi artık mişli geçmiş zamanda geçmiş olsun..Yeni yazıları beklemedeyiz.

sevgiler

egemavisi dedi ki...

Hoşgeldiniz, teşekkür ederim. Sonunda yorum konusuna bir çözüm getirebildik. Bir daha yaşamamak dileğiyle.
Tam hazırlanırken yorum yaptınız. Geliyor yeni post diyelim.
Görüşmek üzere...
Sevgiler.

g. dedi ki...

sevgili ege mavisi evet henüz yazmaya başlamadım..bir otursam başlayacağım ama olmuyor nedense.sınav dönemime bağlıyorum :) temmuza kadar yazamayabilirim.sevgilerle...

egemavisi dedi ki...

Gamze,
Sınavlarda başarılar dilerim. Temmuz ayın bekliyorum o halde.
Görüşmek üzere...

Yorum Gönder