Son Eklenenler

29 Eylül 2008

Hayaller Mimi


Ödevlerimi yapmadığımdan bayram tatiline sıkıştı hepsi. Tamam, kızmayın. İşte yapıyorum şimdi. Sevgili Goddess Artemis, hayaller konusunda mimlemiş beni.
Hayal etmek güzeldir. Boş kaldıkça hayallere dalan biri olarak söyleceklerim var elbet.
Aslında o kadar erken ki bir şeylerden vazgeçmem için. Henüz koşturmaktayım hayallerimin perşinden. Bunların en yakını sanırım bilime hizmet etmek. Asistanlık için çabalıyorum şu aralar. Hazır öğrencilik hayatım devam ederken bir interrail yapmak. Avrupa'yı görmeden ölmek istemiyorum. Aslında sürekli gezmek istiyorum ya şartlar uygun olmuyor bir türlü.
Aslında yapılmayacak bir şey değil ama, bir gün herşeyden kendimi çekmek istiyorum. Mesela sabah okula giderken otobüsten inip sahil boyunca yürüyerek fotoğraf çekmek. Kimseye haber vermeksizin aniden ortadan kaybolup bir hafta kadar gündelik yaşamdan uzaklaşmak istiyorum. Sonra hiçbir şey olmamış gibi kaldığım yerden devam etmek. Güzel olurdu.
Bu kadar hayal yetiyor bana. Unutmadani, hayaller gerçekleştikçe yerini yenileri alıyor. Bu yüzdendir ki bu kadar kısa oldu bu yazı.

Not: Bu yazı uzun zaman önce yazılmaya başlandı. Bazı aksaklıklar yüzünden bu güne kadar beklemek zorunda kaldı. Kusura bakmayın efenim.

2 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Elinize sağlık! :o)

egemavisi dedi ki...

Rica ederim.

Yorum Gönder