Son Eklenenler

26 Kasım 2008

Üç Kısa Film - İzleyin, İzlettirin!

Nette gezinirken birkaç kısa filme rastladım ki, mutlaka izlenmesi gerekir diye düşünüyorum.
İlk ikisi, küçücük yaşlarda evlendirilen çocuklarla, "çocuk gelinler"le ilgili. Ayrıntılı bilgilere buradan ve filmler aşağıdaki adreslerden ulaşabilirsiniz:

'Beni geri çağır hayat'

'Nefes al, Alma, nefes al!'

Üçüncü film ise, hepimizi yakından ilgilendiren "küresel ısınma"yla ilgili etkileyici bir çalışma.


Wake Up, Freak Out - then Get a Grip (Türkçe) from de scape on Vimeo.

Filmin kaynağı Wake Up, Freak Out – then Get a Grip sitesidir. Buradan senaryoyu okuyabilirsiniz ve filmi İngilizce olarak izleyebilir, hatta bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz. Yok ben Türkçe isterim derseniz, Serbest Yazarlar'ın ilgili sayfasını sayfasını ziyaret etmeniz yeterli olacaktır.*

*Haberdar olmamı sağlayan Goddess Artemis'e teşekkürler.

2 yorum:

Rüyacı dedi ki...

Sevgili egemavisi;
Duyarlılığınız için teşekkür ederim. Sayenizde bir adım daha atabildik doğal umutlarımıza,
Kampanyamızın gelebildiği aşama Serbest yazarlar forumunda İzlenebilir.
Saygılarımla

egemavisi dedi ki...

Rica ederim, eğer bir katkım olacaksa ne mutlu.
Sevgiler.

Yorum Gönder