Son Eklenenler

18 Ocak 2009

Mücadele

Bazı insanlar vardır şu dünyada, elinden gelebilecek bir sürü şey varken yapamıyorum deyip çıkar işim içinden. Bazıları ise olanaksızlıklara meydan okurcasına en iyisini yapar yapabileceğinin. İşte ikince gruba girenlerden birisi Eşref Armağan.
Belki bir çoğunuz/çoğumuz daha önce adını duymadık hiç. Bugüne kadar benim de varlığından haberim yoktu. Belki de helâl olsun deyip geçtik. Ama yetmez, yetmemeli. Dünyanın sahip çıktığı yeteneklerimize bir kuru söz yetmez. İşte bu yazının amacı da sadece övmek değil üstâdı, aynı zamanda daha fazla kişinin haberdar olmasını sağlamak ondan.
Aşağıdaki görüntülerde yetenek ve azmin neler yapabileceğini göreceksiniz. Bilim insanlarını şaşırtmak, bu birlikteliğin yapabileceklerinden yalnızca biri.
Kolaycı olmak yerine mücadeleci olun! Her alanda.

3 yorum:

7.oda dedi ki...

görselliğin sadece gözlerle algılanmıyor oluşu cidden sarsıcı aslında değil mi ??

teşekkürler haberdar ettiğin için, ilk kez duyorum ben eşref beyi.

egemavisi dedi ki...

7.Oda,
Bu alanda bilgimiz sınırlı olduğudan dolayı kavramakta güçlük çekiyoruz insan beyninin yeteneklerini.
Ben teşekkür ederim, eylemlerimiz sürecek! :)

Adsız dedi ki...

eşref armağan müthiş acaba dilsizleride anlayabiliyormu?

Yorum Gönder