Son Eklenenler

02 Mart 2008

Özet

Efendim bir hafta on gündür nete girmedim/giremedim. An itibariyle dönüş yapmış bulunuyorum. Bu arada ne mi yaptım?
Ne yapmadım ki. Öncelikle bol bol kitap okudum. Gündüz kitap okumak daha kolay oluyor gözlük kullanmam sebebiyle. Daha az yoruluyorlar. Başka başka. Ege Üniversitesi Tiyatro Topluluğu'nun sahnelediği Venedik Taciri oyununa gittim. Müthişti. Tek kelimeyle müthişti.
Az kalsın unutuyordum. Bundan böyle sabahları erken kalkıyorum. Miskinlik sona erdi. Her sabah altıda kalkıp bir güzel koşuyorum sahilde. Bir-bir buçuk saat kadar sürüyor bu koşularım. Başka ne yazacaktım. Unuttum. Sonra devam ederim.

5 yorum:

gülçin dedi ki...

hoşgeldin egemavisi :)

sevgiler.

7.oda dedi ki...

ne güzel sabah 6 da kalkıp bi de üstüne koşmak. ya sahiden kalkıyor musun sırf bunun için erkenden ??

egemavisi dedi ki...

Hoşbulduk Gülçin Hanım.

Sahiden kalkıyorum o saatte sevgili 7.Oda. :) Geçe kalırsam bu mart ayında bile sabah güneşi inanılmaz yakıcı oluyor.

7.oda dedi ki...

nasıl motive ettin kendini ?? ben kendimi akşamdan motive ediyorum. sabah saat çaldığında bir saat daha uyu boşver deyip yine uyuyorum :(

egemavisi dedi ki...

Beni annem motive ediyor. :) Her sabah babam işe, kardeşim okula gitmek için o saatlerde kalkıyorlar. Haliyle annem beni de aradan çıkarıyor. Şimdi annemi de sabahları koşmaya ikna ettim. Ya da yürümeye. :)

Yorum Gönder