Son Eklenenler

11 Aralık 2007

Yararlanılası Hizmet

Google'ın Google Reader diye bir hizmeti varmış! Yeni haberim oldu. 'Daha önce araştırmadın mı?' diyecek olursanız, aklıma bile gelmedi diyeyim ben size.
Hangi blog hatırlamıyorum ama, blogda verilen bir ekran görüntüsünde Firefox'un bir sekmesinde Google Reader yazıyordu. Merak edip böyle bir site/hizmet olup olmadığına baktım. O da ne! Halihazırda Blogger'da kullandığım Gmail hesabımla bu hizmetten da yararlanabildiğimi öğrendim. Ve hemen hesap ayarlarına takip ettiğim blogları, teknoloji sitelerini ekledim. Çok da rahatım son iki üç gündür. İstediğiniz sayfaları sizin yerinize takip eden birilerinin olması ne kadar güzelmiş! Sonrasında aldı beni bir düşünce: 'Daha önce nasıl bu kadar sayfayı takip edebiliyormuşum?'

Güncelleme: Efendim yazıda bahsettiğim ekran görüntüsü Bir Delinin Güncesi adlı blogdaki şu yazıdaymış.

0 yorum:

Yorum Gönder